esmaspäev, 29. mai 2017

Võistlejahing, mis parata - EBA!

Teate, mul on ausalt jagamisest ja laikimisest juba vaikselt villand, kuid kuidas muidu tuttavaid või iseend või hoopis abivajavat üritust tuua nähtavale - rohkem inimesi hakkavad huvituma. Olete ilmselt isegi märganud, et Facebookis toimuvast vesteldakse ka päriselus ja nii see ring kasvab. Ega see pisike klikk ei võta minult midagi ära, kuid võib anda hoitud tunde/võidurõõmu/tänutunde, mida parasjagu osalejale vaja on. Väike asi mulle, kuid suur "laiginurujale".

Ilmselt nii mõnigi juba on kuulnud, et on tulemas Eesti Blogiauhindade jagamine. Eelmisel aastal olin neljas ja seda paari häälega..mõni üksik hääl oli puudu kolmandast kohast. Kes on võistelnud, see teab, et see neljas koht on päris nüri...nagu oleks aga nagu ei oleks ka. Igatahes võtsin end kokku ja näitan, et "Hei, ma olen siin ka tunnustust väärt!". Paar postitust tagasi arvasin, et ma ei taha end jagada ja las jääb, kuid võistleja/võitleja minus tõstis pead. Proovin vähemalt.


Kirjutan nagu emotsioon on, kui on paha tuju, siis ega väga värvilist ja lillelist postitust ei tule. Kui on ikka väga sügav ja tume meeleolu, siis üritan vaikida (sel põhjusel ka pikemad pausid) ja mitte negatiivsust edasi toota. Samas on elus nii mõõnad kui tõusud. Kui juba hästi on, siis postitan ka rohkem ja lugejakirjad näitavad, et see koht siin lugemiseks on oluline. Kes sai rõõmupisaraid valada mu õnnestumise üle ultraradadel, kes rääkida, et on see vast hulluks läinud, või hoopis siiralt üllatuda, et täiesti tavaline naine metsast võib teha ka suuri tegusid.

Tavaliselt ongi juhtunud nii, et blogimisse tulevad enne hääletamist pausid ja inimesed ei mäleta, mida siis eelnevalt aasta jooksul tehtud on. Paar kuud peale auhindade jagamist on vaiksem see blogimaastik kuidagi. No nagu valimistega ikka, mäletatakse neid, kellel suuremad skandaalid või kordaminekud just täna ja praegu!

Seega annan teada, et ootan Teie hääli. Äkki juhtub mingi ime ja ilus kolmas koht tuleb ära. Margit ja Kati on kindlasti esimeste seas minu prognooside kohaselt. Nad on seda väga-väga väärt ka!

Ma ei kirjuta küll nii pikalt ja sisukalt kui enamus blogijatest, kuid annan siiski teada oma kordaminekutest ja lüüasaamistest. Hirmus tore oleks, kui üks isehakanud ultrasportlane, kes julges minna proovima ja leidis juhuse tahtel toetajad ja tegi oma poemüüja töö kõrvalt Eesti naiste rekordi 24h jooksus jõuaks ka blogijate seas äramärkimiseni (loe ühe hingetõmbega kogu lause). Kui mitte sel aastal, siis järgnevatel tuleb kindlasti midagi, mis on tubli tööga välja joostud.

Kõik võivad enda poolehoidu näidata siin:  http://eba.marimell.eu/
Keri allapoole ja leia spordiblogid, otsi üles jooksublogi.blogspot.com ja tee täpike ette, siis keri täitsa alla ja vajuta hääletan. Ühelt IP-lt saab 5 häält jagada. Hääletada saab kuni 31.05.2017, seega anna tuld!


Mina tänan!

4 kommentaari:

  1. Ma usun, et oled esikolmiku konkurent täiesti raudpolt kindlalt aga ma ei ole päris kindel, kas sa oleksid kolmas ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Milline meelitus!
      Kui oleksin ise nii kindel, siis äkki isegi oleks kuidagi plaaninud end üritusele kohale vedada. Õnneks palju esindajaid on kohal kui peaks ime juhtuma-lausa laudkond ;)

      Kustuta
  2. Andsin minagi oma tagasihoidliku panuse. Edu!

    VastaKustuta