teisipäev, 3. oktoober 2017

Minu soovid...

Kuna ma olen äärmiselt iseseisev ja abi küsin vaid siis kui kuidagi muul moel ei saa, siis on seda postitust ka täitsa halb teha. Samas ma tean, et soovide välja ütlemine/kirjutamine toob ühel heal päeval asjad/inimesed minuni mida/keda vajan. Täitsa proovitud ja toimib. Peale Sillamäe Ultrat tundsin, et oleks vaja ikka välja vahetada nii jalats (asfalt tunda ja varvas hakkab läbi riide tulema) kui ka kell, mis siis näitas väga ulmelisi keskmisi läbimisaegu.

Kuna mu Polar M400 on hea kaaslane, kuid ei anna mulle vajalikku infot piisavalt ja on üle 2 aasta peaegu igapäevaselt kasutuses olnud, siis tuleks midagi ultralikumat vaadata. Selleks, et iga paari aasta tagant ei peaks välja vahetama. Hea oleks kui mõõdaks ilusti ka 24h jooksu. Samas kui hindu vaadata, siis ma kukuks kohe pikali.

Ja jalanõudest: 
Suurus 39
http://www.rademar.ee/toode/adidas-jooksujalatsidultraboost/ (Need jalatsid lubas mulle üks lugeja kinkida, lihtsalt tänutäheks, et emotsioone pakkusin võisteldes. Esialgu ei tahtnud sellist abi vastu võtta, kuid hiljem pikkade kirjade peale andsin smartposti andmed ja numbri. Tänaseks pole kuulda/näha.)

(Kuna soovin ka maastikul ja Vägilase jooksudel jalgu proovile panna, siis kuluks kerge kuid vastav jalanõu marjaks ära.)
Omalt poolt saaksin pakkuda palju viitamist blogis peale võistlusi/trenninädalat. Võrdlusi koostada enda eelmiste soetatud jalatsitega. Tuua välja enda toetajate nimekirjas...kasvõi särgile lasta trükkida.

Ühesõnaga ma ei uuriks/küsiks kui need mulle vajalikud poleks. Olen järjepidevalt arenemas ja kui varustus ka järgi jõuaks saab palju ära teha uuteks rekorditeks Eesti pinnal ja kunagi aastate pärast loodetavasti ka maailmas. Varvaste/küünte seisukord on ikka väga kole, kuid kui saaks piisavalt sageli kulunud jalatsit välja vahetada, siis oleks võimalik ka neil kenasti ära paraneda/uueneda.

Seega kes soovib, et kirjutaksin/katsetaksin või osaleksin..siis andke teada ja teeme koostööd!

NB! Minu eesmärk pole midagi ilma eest saada. Kõik soovitused mõistlikuma tossu/kella osas on oodatud ja loomulikult ka allahindlused.

6 kommentaari:

  1. Tubli! Ega enne ei tea, kui pole küsinud, eksole :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Just, ma tõesti ei tea kõiki kelli ja jooksutossude mudeleid. Äkki keegi teab täpsemalt soovitada. :)

      Kustuta
  2. Maaastikujalanõusid peab kindlasti enne proovima või kui võimalik vähemalt ühe jooksu tegema. Ise sai kunagi ostetud ja siiani seisavad kuna jalale ei sobi maastiku omad üldse, on liiga kõvad ja ei paindu piisavalt. Kella puhul ootan ise kevadel tulevat Polari tippmudelit

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jätan meelde. Mis kevadel tulemas on?

      Kustuta
    2. Täpset mudelinumbrit ei oska keegi veel öelda. Olen kuulnud V810 või V900. Igatahes praeguse V800 järglane

      Kustuta